Artikels in Caleidoscoop, vermeld in de Prodia toolkits (www.prodiagnostiek.be):
- Lavrijsen, J., & Verschueren, K. (2019). Begaafde jongeren,
moeilijke gevallen? Eerste resultaten van de TALENT-studie. Caleidoscoop,
31(4), 26-33.
- Vervoort, E. (2019). Cognitief sterk functioneren: ruimer dan je denkt! Caleidoscoop, 31(4), 34-46.
- Dejonghe, C., Rummens, N., & Van den Mooter, M. (2019). Diagnostiek van
cognitieve vaardigheden. Een toepassing bij een Syrisch vluchtelingenmeisje. Caleidoscoop,
31(2), 8-17.
- Schaubroeck, S. (2019). Klinisch oordeel: kritisch denken in de grijze zone. Caleidoscoop,
31(1), 10-19.
- Venderickx, K. & Kieboom, T. (2018). Wat als de leer-KRACHT van een leerling
geblokkeerd is? Het verhaal van twee hoogbegaafde leerlingen. Caleidoscoop,
30(4), 28-35.
- Briers, V., Koenen, A.K., & Van Craenenbroeck , R. (2018). Kort &
Krachtig. Van WISC-III-NL naar WISC-V-NL: spiekbriefje voor de afname. Caleidoscoop,
30(3), 37-39.
|